Klantenservice

U kunt contact met ons opnemen voor vragen en/of advies. Dit kan door een bericht te sturen, te mailen of te bellen. Wilt u onze showroom bezoeken, neem dan van te voren contact met ons op om een afspraak te maken. Dan weten we zeker dat u de aandacht en tijd krijgt die elke klant verdient.

Stuur ons een bericht

Contact klantenservice
Uiterlijk binnen 24 uur antwoord, meestal veel sneller!

Contactgegevens

  • Whatsapp-gesprek starten
    Chat met ons via Whatsapp. Reactie binnen 2 uur!
  • [email protected]
    Op werkdagen binnen 24 uur antwoord, meestal sneller!
  • 073-7041100
    Let op: wegens grote drukte kan de wachttijd langer zijn dan dat u van ons gewenst bent. Gebruik de Whatsapp- of chatfunctie voor de snelste reactie, of stuur een email.

Wij zijn (m.u.v. feestdagen) bereikbaar op de volgende tijden: 

Maandag09:00 - 18:00
Dinsdag09:00 - 18:00                             
Woensdag09:00 - 18:00
Donderdag          09:00 - 18:00
Vrijdag09:00 - 18:00
Zaterdag09:00 - 17:00

Showroom: Den Bosch 
Magazijn: Best

Coronavirus: veelgestelde vragen

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Bezorgen jullie nog gewoon, gezien alle voorzorgsmaatregelen?

    Ja zeker, bij ons geldt nog steeds vandaag vóór 23:45 uur besteld, morgen in huis. Zie ook onze levertijden en termijnen. Echter zijn we wel afhankelijk van onze bezorgdienst, PostNL. Aangezien daar momenteel drukte is ontstaan als gevolg van het Coronavirus zou het kunnen dat uw pakket later bezorgd wordt. 

  • Worden er hygiënische maatregelen genomen rondom de bezorging?

    Ja, uiteraard nemen wij en PostNL gepaste maatregelen. De bezorgers van PostNL houden gepaste (1,5 meter) afstand en zetten zelf een handtekening voor u ter ontvangst (indien nodig). Wanneer er geen handtekening ter ontvangst vereist is wordt uw pakket bij de voordeur neergezet zodra u de deur open doet. 

  • Kan ik mijn pakket nog steeds afhalen bij afhaalpunten en postkantoren?

    Voor alle informatie over afhaalpunten van PostNL verzoeken we u om de site van PostNL te bezoeken. Hier vind u de PostNL locatiewijzer waarmee u eenvoudig een afhaalpunt bij u in de buurt te zoeken.

  • Bezorgen jullie mijn pakketje ook als ik in quarantaine zit?

    Ja, wij komen uw bestelling gewoon bezorgen. Het pakket wordt dan bij de voordeur afgeleverd.

  • Ik zit in quarantaine en kan mijn bestelling niet binnen 30 dagen retourneren. Hoe gaan jullie hier mee om?

    Allereerst hopen we dat u er snel weer bovenop komt! Wanneer u zich goed genoeg voelt kunt u contact met onze klantenservice opnemen om de retournering alsnog in gang te zetten. Wij zullen in dit geval soepeler omgaan met de retourtermijn.